به دیدار رضا
امروز بعد از ۳۱سال به دیدار دوستم رفتم.
رفتن من بهانه ای بود برای تجدید خاطره برای همین راهی مزار دوست و همسنگر عزیزم شدم وقتی سر مزارش رسیدم دیدم چند تن دیگر از رزمندگان سر مزارش دعا می خوانند.
بعد از پرس و جو کردن فهمیدم من با انها در یک سنگر برای پیروزی ایران دعا میکردیم در همان سنگر برای
دوستان شهیدمان قران می خواندیم
ادامه دارد
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و یکم آبان ۱۳۹۶ساعت 15:38  توسط فرزند کبوتر زخمی |
